Etiketler

1 Mart 2012 Perşembe

Mandrogi

Kapitalizm gelmiş hoş gelmiş hanıııııım !!!
Mandrogy bir adacık... Zengin bir Rus almış adayı ben hafta sonu eğlence adası yapayım demiş burayı...
Millet piknik yapsın, hediyelik eşya satın alsın, ormana-suya baka baka ahşap otellerde kalsın... Nehir turu yapan turistlere de gemi onca para verip teee nerelerden geldiniz şincik biz size yemek ısmarlicaz desinler demiş...

Ne güzel anlattım! Walla nefis domuzcuk sosisleri olmasaydı ne menen bi yer burası diye olay çıkaracağım bi duraktı!!! 


Biz donarkene onlar nehirde yüzüyolardı !!! Ah ah bütün gezi boyunca İngiliz birası içiceme votka içip bende ateşli olacaktım yaaaaaa... Neyse... Mukadderaaat ! :p




Böyle ahşap işçiliğinin tavan yaptığı piknik kulübelerinde piknik yapıyorsunuz efem. Adamalrın el işçiliğine, kültürlerine sahip çıkışlarına helal diyosunuz !!!




Hediyelik eşya satan mağazalar... Para denen şeyi icat edeni bi bulsam !!! Gezmek tozmak güzelde, beğenip almadıktan sonra ben neyleyim cebimdekini!!! :ppppppppp




Hem satış hem uygulama... Öğrenerek, görerek alıyosunuz efem ;)






Matriyoşkaların türleri var. Gemide öğrettiler... Not aldım ama notlar ofise getirdiğim partiden çıkmadı :( Aslında Japonyalı Matriyoşkalar... Bi tüccar getirmiş Ruslar sevmiş, caponlar unutmuş Ruslar geliştirmiş... Notlarımı bulim, yapıldığı bölgeye kadar bakıp anlayacaksınız !!! Gemide Rus tarihi ve Rusça kursuna gittim beaaaa !!! Gittim de aylardır elimi sürmediğimden Rusya'dan gelir gelmez Çeşme'ye gittiğimden ne nerde mukadderaaat! 


Ben evinizdeki 3 tane bebeğe bunları gördükten sonra bebek demem!!! Eeee tabi fiyatlarıda maşşallah... :))))))





Hafif hafif atıştıran yağmur altında anacığımla adanın çevresinde bi fayton sefası yaptık ki bizden sonra tüm gemi sıraya girdi... Bazen ayağımızı sürdüğümüzü düşünüyorum ;)))))



Efenim içeriye para ödeyerek girdiğiniz bir votka müzesi yapmışlar bu adacığa... Verdik parayı girdik içeri... Ve ilk votkamızı gezinin bitimine 2-3 gün kala içtik !!!















Böyle olmadan denemeler yaptık efem... ;)










Denediğim votkalar... Biberli ve kirazlısını aldım. Biberliyi ne akla hizmet aldım bilemiyorum. Evde acıso kalmadığı zaman, çok sevdiğim lays üzerine acıso döküp yeme partimi biberli votkayla yapıcam galiba !!! 


Efenim bizler pek bi moderenlerine alışığız. Ancak bu görmüş olduğunuz kızcağızımız, gemimizin rehberlerinden ve bekar. Köylerde-kasabalarda evlilik çağına gelen kızlar evlenmeden önce saçlarını kestirmiyolarmış. Evlendikten sonra saçlar kısalıyo ve eşarp takıyolar. Çok ilginç dimi? Memeler-popolar açık örneklerine üklemizde bolca rastladığımız Ruslar için neredeyse adap yok cık cıık deriz ama gelin görün çok tutucu ve gelenekselci olduklarına şahit olduk... Mukadderaaaat efem! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder