Etiketler

1 Mart 2012 Perşembe

Cuba gece hayatı 1

Cuba'nın gece hayatını anlatmadan yazı dizisi bitemezdi...

Halkın arasına karışarak, insanın içini kıpır kıpır eden, dans edemeseniz bile bir şekilde bedeninizin istem dışı salınmasına neden olan müzikleriyle bir gece geçirmeden Cuba'dan dönerseniiiiiz yazık olur walla...

Grubumuzda hepsi birbirinden harika 4 bekar delikanlı vardı... Pardon bir tanesi evliydi... ;)

Onlar ilk gece onca saat farkına aldırış etmeden gece hayatına aktılar...

Ben maalesef uçatta anacığımın yakışıklı hostesi tavlaması sebebiyetiyle durmaksızın bana özel servis edilen şarapların ve yolculuğun sersemliğiyle ilk geceyi otelde, otel barındaki gerçek 'mojito'larla geçirmeyi tercih ettim...

Sakın üzülmeyin, oteldede canlı müzik vardı... Öyle nefis bir grup çalıyordu ki bazı akşamlar onları bırakıp dışarıya çıkıyoruz diye üzülüyorduk... :)

Delikanlılarımız (bu arada çoğunluk benim yaşımdaydı ama ben onları namları yürüsün, destan olsunlar diye çıtır çıtır yazıcam... :ppp) keşfi yaptıkları için onların rehberliğinde gece hayatına aktık...

Genellikle tüm gece klüpleri aynı adla anılıyor o yüzden bulundukları mevkiyi akılta tutmak daha mantıklı...

Nefis 60'lardan kalma amerikan arabasının arkasına kurulup şöföre çek Casa de la Musica 'ya dediğinizde sizi çekip götürecekler ancak önemli olan sizin tarzınıza, isteğinize uyan mı uymayan mı olduğu...

Bu arada taksi şöförlerinin hepsi kapınızı açıyorlar... Nasıl keyif... Nasıl özel hissediyorsunuz kendinizi... Ah ah İstanbul'da adam valizi bagaja benim koymamı bekliyor, burada kapım açılıyor, kapanıyor... O la laaaa... :)

Delikanlılarımla bir akşam Miramar bölgesinde ki Casa de la Musica'ya gittik. İçeri giriş ücretli... Yanlış hatırlamıyorsam 10 cuc'tu. İçerisi loş... basit ferforje sandalyeler ve masalarla donatılmış... Ancak insanlar dans etsinler diye sahnenin önündeki alan boş bırakılmış... Nasıl basit ve sade... Ama nasıl kalabalık... Ve en güzel tarafı sigara içilebilen bir eğlence mekanındasınız !!!

O la laaaaaaaaa !!!

Çocuklarla boş bir masaya geçtik ve başladım araştırmacı yazar kimliğimle etrafı gözlemeye...

O nooooooooooo !!!


No ki noooo !!!

Hatunlar, yüz güzelliği bakımından benim aklımdaki melez güzellere hiç mi hiç uymuyorlar... Çirkinler... Ama yaradan onlara öyle bi vücut bahşetmiş ki.... O f ooooof offf...

Hatunları kesişimden, inceleyişimden kesin beni lezbiyen sanmışlardır !!!

Ama yani, öyle popoyu ben ilk defa canlı canlı görüyorum... JO'da gördük bildik ama o ekrandan dı... :)))))

Gerçek mi leeeyn bunlar bi tokanabilirmiyim nooluuur moduna geçmek istiyorsunuz... :))))

Delikanlılarıda rahatsız etmek istemiyorum... Onlarda her ne kadar kmlerce uzakta olsakta Türk erkeği centilmenliğini bir kenara koymamakta ısrar ediyorlar... Yuw siz eğlenin, ben tek başıma takılabilirim, hem öyle bi popoya sahip olmadığımdan kimsecikler yanımada gelmez dediysemde hiç biri beni bırakmıyor... Olmaaaz bizimle geldin, bizle olacaksın, biz seninle olacağız durumları... Leeeyn manyakmısınız gidip biriniz şunu kapsaya saat 7 yönündekini... :)))) Muhabbet bu ! :))))

Bu arada Anday Garcia Cuba'lı... Cuba'ya gelirken elimi sallasam en az 5 tane Andy yakışıklılığında hatta ondan beter yakışıklı görücem hayaliyle gelmişim...

Ha- haaaa... Kızlar çok üzgünüm ! Tanrı verip verebileceği herşeyi kadınların poposuna vermiş ! Yok yakışıklı-makışıklı ! :(

Nefis mojitoları içip kızları keserken yok Andy yok diye hayıflanırken içeri öyle bi adam girdi ki... O nooo !!! Tur boyunca ve tur bittikten sonra bile geyiğimiz oldu !!!

Metin döndü ve Andy'ni bulduk galiba dedi...

Tutma beni dedim, tutmaaaaaaaaa...

Abi yeşil bi atlet giymiş, yapılı bir melez... Tüm boynu her halde gerçek değildir altın rengi zincirlerle-madalyonlarala dolu... Cuba'lı Rapçi gibi bişi... Gözünde ray-ban'ler... O noooo !!!

Biz yerlerdeyiz... Hıh işte bu abi, buldum Cuba'lı yarimi... Boylu-postlu, feriştah'ın fantezilerinde ki gibi adeleli... Bide takmış takıştırmış... Daha ne isterim !!! :))))))

O gece bi sürü hatunun fotoğrafını çektik ama hiç birimiz Rapçi Andy'minkini çekmeyi akıl edemedik !!! :)

Her neyse efem... Cuba'lı hatunlarda hiç mi hiç çekingenlik yok. Masada hatun varmış, adamlar ne der hiiiç taktıkları yok ! Biber birer hatunlar gelip delikanlılarımı yürüttüler !!!

Nassı yanniiii... Öyle yanni...

Sevgilinizle-kocanızla gittiğinizde adama sakın kızmayın. Adamın kaşıyla gözüyle işaret yapmasını bile beklemiyor hatunlar. Hoooop geliyorlar hooop kaldırıp götürüyorlar... Nereye mi? Dans etmeye... Ya da o an canı ne istiyorsa onu bardan aldırtmaya...

Bi ara 20-25dk tek başıma kalmış nefis mojito'nun içindeki naneleri kemirirken (yemiyosunuz resmen kemiriyosunuz o kadar iri naneler) Nuri masama çötü ve sana sığınıyorum dedi. Kendimi güvende hissetmiyorum, koru beni !!!

Nasıl bir kahkaha kopardım !!! Korimda nasıl koruyayım !!! Hatunların beni taktığı yok ki !!! Belki sarılıp, elinini koluna atmak filan lazım her halde onları durdurmak için...

Bir ara şey dediğimi hatırlıyorum, leeeyn kadınlar konuşmak şu kadar cuc, dans etmek şu kadar cuc... :))) Bunuda tüm gün Havana sokaklarında dolanırken resmimi çektin para, baktın para diyenlere istinaden söyledim. Tüm gün bizden para istediler bende halis muhlis aslan gibin Türk erkeklerimi parasız ellettirmeeem moduna geçtim !!! Aaaa dimi ama... :pppp

Müzik harika ancak mekan salaş... Umursamıyorsunuz... Kızların sadece popolarını sallayarak dans etmelerini onca mojito'dan sonra sizde denemeye kalkıyorsunuz... Kafalar iyi olduğundan yaptım demiii sorusunun cevabı , heee yaptın yaptın oluyor... :))))

Ben delikanlılarımı rahat bırakmak için erkenden kalktım. Çok bozuldular... Gece vakti tek başıma taksiyle otelime döndüm diye !

Benim bir kuralım vardır, gruplada gitsem şayet tek başıma kalmam gerekse kalamayacağım yere gruplada olsa gitmem ! Tek başıma gidip-dönemeyeceğim bir durum yoktu... Akılları bende eğlencelerini bölmek istemediğimden kaçtım otelime ve geceyi otelin en üst katındaki barda nefiiiiis 360 derece Havana manzarasına bakarak sonladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder