Etiketler

2 Mart 2012 Cuma

Londra'da Pazar

Pazarları İngiltere'de tek bir şey yapmaktan zevk alırım saat 12'de Pub'a gidip öğlen maması yemekten !!!

Sunday Roast Carvery yemeden Pub deneyimi yaşadım diyemezsiniz... 

 
Saat farkı sebebiyetiyle öğlen olmasını beklerken otelime çok yakın olan Hyde Park'da bi sabah yürüyüşüne çıkayım dedim... Kensington Gardens kapısı bana daha yakın olduğundan parka ordan giriş yaptım... Parkta henüz kar kalkmamış olduğundan hayatımın en dondurucu yürüyüşünü yaptım !!! Ben donarken millet cıbıldacık bacaklarıyla koşuyordu !!! 

Şehrin içinde kocaman parkların olması harika birşey... Baharda ve yazın Londra'Nın içindeki parklarda keyif yapmak çok güzeldir... Yarı beyaz halinide deneyimlemek güzeldi de, benim için fazlasıyla soğuktu ama... 
Sadece sabah sporu yapanlar halk değildi... Askerlerde tam teçhizat koşturuyolardı... Acep onca kalın şeye rağmen üşüyen ben bende mi koştursaydım? :pppp
Yaylalar yaylalar... :ppppp
Tamam çok romantik çok hoş ama 39 senelik  popom donduuuu !!! Göleti bulmalıyım bir an önce ve kanarındaki cafeye girip ısınmalıyııım!!!
İngiltere'nin olmazsa olmazları... Atlı polisler! 
Bu arada parkın içindeki belirli alanlarda atınızla  dolanabiliyosunuz...
Sonunda gölet: The Serpentine. Bu cafede  oturup keyif yapmanızı tavsiye ederim... Baharda veya yazın dışarda oturup parkı 
izlemek nefis keyiflidir... 
Hyde Park'ın en keyifli taraflarından biri...
Nereye gidersem gideyim mimarım ben ! 60'lı yılların çevre düzenlemesi ayrı bir zarifliktedir... Çok akıllıca çözülmüş çit ve
oturma alanı...
Hyde Park dince herkesin aklına Speakers  Corner gelir... Sabahın o saatinde boştu... Kendi kendime şöyle bi dolanıp rahat rahat 
diyemediklerimi hepimiz adına dedim ! ;))
Koşun koşuuuun... Kesildiğinde vücudumun  etrafını 10 tur dönebilecek yağ kapasitemle ben donarkene hem üşümeyen hem de popoları koşmaktan taaaş olmuş İngiliz karılarına gıccık oldum!!! ;)))
Ünlü Marble Arch efem... Yavaş yavaş 12'ye gelirken parktan çıkıp Pub'ıma yürüyüşe geçtiğimde sizler için çektim... Biraz ilersi
ünlü Oxford Street...
Bayswater yolu üzerinde, otelime çok yakın olan bu pub sevdiğim bir pubdır. Dışarda geniş oturma alanı nefis Alelerle sigara içme
keyfi sunar size... Sigara tiryakisi olduğumdan nerde rahat sigara ve bira keyfi yapabilirim diye araştırarak mekanlar seçiyorum kendime... :)))
İşte benim pazar keyfiiiiiiiiim !!! London  Pride sevdiğim ale'dir... Hatun kısmısına sert veya acı gelebilir... Ama Ale dediğin biraz 
keskin olmalıdır... Hatunlara veya tadını sevmeyen erkeklere Stella öneririm de... Light Ale gibi bişi beaa o da !!!

Sunday Roast Carvery'ye gelinceeeee... Fotoğrafta gördüğünüz nefis domuzcuk... Tavuk ve dana alternatifinde var... Haşlanmış sebze ki klasik İngiliz mamasıdır, patates kızartması, soslu et veeee Yorkshire pudingten oluşur... Burdaki Yorkshire benim sevdiğim türden değildi... Ben daha pufidik ve içi dolu olanını seviyorum... Bu Pub'ın tarzı böyle... 


Rahmetli Alex'cik sayesinde Londra çevresinde yer alan çoook çoook eski ve özel publarda daha nefis pazar mamaları yemişliğim var geçmişte... Oralara gitmek için araba şart... Öyle bir imkanım olmadığından bu kadarcığı özlemimi giderdi... ;)))

Hıım hıııım eve gidip getirdiğim London Pride'dan bi içesim geldi ki... Oy oooy... ;))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder