Etiketler

1 Mart 2012 Perşembe

Goritsy

Tipik bir Rus Köyü olan Gortsy zengin yabani bitki örtüsüyle çevrili şirin bir yer. 




Yeniden Diriliş Rahibe Manastırı buradan görülmesi gereken en önemli yer. Prenses ve Çariçenin trajik hayatına ev sahipliği yapmış bu katedral. 
Rusya'da tarihi kiliseleri ya da katedralleri gezerken mini kilise konserlerini izleme şansınız oluyor. Rusça bilmesem de ayinler çok hoşuma gitti ve bir çok yerden cd aldım. Arada çalışma odamdan ordadoks ayin sesleri yükseliyorsa, müzik aleti kullanılmadan sırf insan sesiyle yapılan musikiyi gezmiş olduğumuz mekanların ambiyansı içinde çok sevmem efem... Yoksa bir un dominoo patrik durumu yoktur! :ppp ;))) Şarap içip ayin dinleyerek günah işlemektemiyimdir onu bilemem... :pppp 

Gördüğüm tek güzel Rus!!! Yerel rehberimiz olan hatun! Yemin ediyorum tüm güzeller kaçmış gitmiş! Bu da kaçamayanlarından herhalde !!! Sarışın sever sevgilim benden ne sarı gacileri fotoları bekliyodu olmadı... Bununla hem o hem diğer arkadaşlarım yetindi !!! :pppp :)))))))))))))


Goritsy bir kürk cenneti. Elde örerek yapıyorlar. Türk hatunlarının hepsi saldırdı... Ben moderen tasarımlı bişi bulsaydım alacaktım ancak bulamadım sadece fotolarını çektim... 


Rusya diyince ne yemeden dönülmez balık! İsli-pisli hııım hıııım nefis balıklar. Hepimiz aldık bi güzel gemiyi kokuta kokuta bira eşliğinde yedik. Rehberimiz birayla iyi gider dedi bizde söz dinledik ;)

Tiplerine bakıp ayy-ııyk demeyin sakın... Nasıl lezizlerdi... Amcama getiremedim diye üzüldüm :( 



Siz gidip Rusya'da ne için yaşarsınız bilmem ama ben çeşit çeşit Lays'ler için yaşarım abi!!! Yengeçlisi, havyarlısı hııım hııııım !!! Adamalr hem İngiliz birasına sahip hem de çeşit çeşit Lays'e !!! Kıskandım çook kıskandıııım !!! Giden sevabına yengeçlisinden bi koli getirsin lütfeeeeeeeeeeeeeeeen !

Rahmetli babanem görse 'sefa pezevengi' derdi kesin bana !!! ;))))))) 
Gemi hareket eder etmez en rüzgarsız, en güzel akşam sefası yapılacak yere konuçlanıp hem demlendim hem foto çektim ;)



Kelimenin tam anlamıyla huzur efendim... Sadece kuşların sesi... Müthiş bir rahatlama, meditasyon... 



Bu arada saat akşam 830-9. 





Gece yarısı ! Külkedisi çoktaaaan balkabaaa oldu! ;)




Niye niye daha profesyonel makinem yok beniiiim !!!




İkea İkea evimizin herşeyiiii, kendi ormanlarını değil Rus ormanlarını kullanıyor! Yol üzerinde sabahın 1-2'de kütükleri teknelere yükleyen işçileri görüyorsunuz...


Siz kap karanlık gecenizde uykuda, bizler üzerimizde patanyalarla sabaha karşı beyaz gecelerde... ;)



Yer gök karışmış... Tarifsiz bir güzellik ve huzur... 




Kaptan köşkünden enstantane... Hııım Putiiiiiin !!! :ppppp :))))))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder