Etiketler

28 Mayıs 2012 Pazartesi

2. Gidişte Cuba gece hayatı ;)

En çok okunan yazılarımın başında Cuba gece hayatı yazım geliyor!
Google'da Küba bar-mar diye mi aranırken çıkıyo yoksa gerçekten Cuba gece hayatını merak edenler mi arıyo-tarıyo bilemiyorum... :))   

Yeni deneyimim-anılarım-önerilerim merakla bekleniyor yalnız onu biliyorum! ;)))

Geçen seneden tecrübeli olduğum için ne görmek istediğimi ne yapmak istediğimi daha iyi bilerek uçtum...

Gece hayatında tek başına bir hatun olarak sorun yaşayabileceğiniz bir yer değil Cuba... Küçük istisnalar olsa da korkmanıza gerek yok... Walla... Yeminlen... 2 defa gittim geldim ahanda taş gibi sapa sağlamım ayoool! ;)))

Grupla ilk dışarı çıktığımız gece Buena Vista'dan kalanların çaldığı eski Habana'da ki Cafe Taberna'ya gittik. Yemekli ve yemeksiz ücreti farklı. Biz yemeksiz olarak aldık... Yanlış hatırlamıyorsam 20 ya da30 cuctu... 2 tane kokteyl ücrete dahildi... Kokteylde elbet mojitooooo! ;)

Birde böyle bi tabacık! Dil, domuzcuk ve peynir... Tabi tipik Türk olarak yanına azcık katık niyetine ekmek vereydiniz ya oluyosunuz!!! :pppppppp 


Amcamlar nasıl yaşlı ama janti!!! Mekan çok hoş ama içerde sigara içilmiyooo... Elimde mojitom dışarda sigara keyfi yaparken amcalar başlarında şapkaları jilet gibi takımlarıyla yanımdan geçtiler veee beyefendi erkek yaş kaç olursa olsun şşşşş dedim kendi kendime... Aaa yok ama artık öyle eski adamlardan nerde var lütfen yani !!! Bi dedem vardı o da rahmetli oldu :(

Hem dans hem şarkı... Güzel bir deneyim... Tavsiye derim... Ancak sahneye yakın bi rezervasyonunuz olursa bütün gece benim gibi sahneye taşınmazsınız... oturduğunuz yerden fotoğraf çekme keyfi yaşarsınız... ;)))



Bu arada içersi çok keyifli olsa da bağımlı bendeniz içerde çok duramayıp durmadan sigara için dışarı çıktığımdan bir tanesinde ben ve hayali sevgilim 'grup' teklifi aldık!!!!!!!!!!!!

Cubalı erkekler çok rahatsızlık vermiyorlar... Akça-pakça olduğundan bi de çok şekilci olmadıklarından onlara çekici geliyosun :)))) Ulan niye hakkımı yiyorum fıstığın allahıyım beeea!!! :ppppppp 

Uğur Dündar görse sübyancılıktan içeri attırırdı ya beni!!! İşte o kıvamda bi çocuk yanıma yanaştı... Meraba-meraba yaptık... Şincik bişi etmemişken terslemekte istemiyorum... Bi elimde mojiyom diğer elimde sigaram burnum cama dayalı eğleniyorum kendi kendime!!!!

Bir denedi olmadı 2 dendi olmadı... Bana nereli olduğumu soruyo söylemiyorum... Klasik İtalyan sanılmam bu çocuk içinde geçerli oldu başladı italyanca parçalamaya!!!

Yaa oğlum bi yürü git yaaa!!!
Yok!!! 
Şakıyo İtalyanca... Sonra İspanyolcaya geçti... Ara da tekrar ingilizceye döndü... Ama o kadar nazik asılıyo ki... Bi yandan da eğleniyorum o yüzden gürlemiyorum...
Şşşşş 39'da bulmuşum çıtır takılan bırakırmıyım! :ppppppppp
Ben Cuba'da biraz sappık neyin oluyorum galiba... 13+ üstüne pek çıkamasam da... :ppppp (Burda bi arkadaşa ehi ehi yaptım o anladı :p) 
Hık-mık derken aaaa sıkıldım! Hadi hadi...
Boy friendim varmıymış diye sordu...
Hee var var dedim içerde... 3 metre! :p Hadi hadi... Vıdı vıdından dinleyemiyorum içeriyi... Aaaa!
Tamam dedi, sorun değil o da gelsin!!!!
Gelsin evladım... gelsin... de nereye gelelim???
Çocuk ciddi ciddi anlatmasına devam ederken ben döndüm arkamı ve girdim içeri !!! :)))))
Günlerdir geyikim bu! Ben ve hayali sevgilimin aldığı grup teklifi... :)))))

Arada böyle çıkıyo... Bizim sappık adamlarla karşılaştırdığınız da bebekler bebek! Korkmanıza gerek yok... Bela olmuyorlar, el-ayak bi durumda yok! Geçen sefer hiç takılan olmamıştı mesela... Tek dolaştığımda da... Ama bu sefer oldu... :)

Old Habana'da Paris Cafe'yi tavsiye ederim... Hem gece hem gündüz... Müzik derdiniz olmasın... Her mekanda bir grup var... Ve durmadan ya bahşiş için ya cd satmak için 3 şarkıda bir tepenizdeler ve bi süre sonra Aaaaa oluyorsunuz... 

Bira sevseniz de sevmeseniz de Plaza Vieja'da Cerveza...




Nefis bir bira deneyimi gündüz veya gece yaşayın derim... Müzik orda da var merak etmeyin... :))) Benim gibi 5 saat oturursanız müzik var, sihirbaz var, sokak ressamı var... :)))) Fotoğraftaki 3.5 litrelik... Tek başıma içmedi elbette!!! :))) Yancı buldum şşşşş ;) 



Habana'da klasik gitmeniz gereken yerlerden biri de Casa de la Musicadır... Bunlardan bi sürü var... Biz geçen sene Miramar' dakine gitmiştik... Denemeniz tavsiyem olunur...

Tropicana Show kaçmaaaaz!!! Kaçırırsanız yazık! Bizimkiler kaçırdı... Kendi hataları... Şu an yanımda Tropicana Show fotolarım yok... Trinidad'ta ki oteldeki showdan fotolar var o fotoların nefisi diim ben size... ;) Deneyimlenmesi gereken bir şey... Paranıza acımayın ve zaman makinesine binip 60'lı yıllara gidin... İnanın heba olmicak paranız!!! ;)

Türkçe konuşan yerel rehberimiz Fidel Barış ve bana 2 tane yer tavsiye etti... Tanrım ilkinin nasıl nefis bir manzarası vardı... Ama sigara içilmiyordu. 2. mekanı çok sevdik ve 2 defa gittik... Kaliteli eğlence derseniz buyrun adresler;
La Tarre del Fosca. Miramar'da yüüüüksek bir binanın 33. katı... O la laaa... Devrimden önce Cuba'da ne hayat varmış beaaa! diyorsunuz... Hoş şimdi de var da bi şekilde istem dışı devrim öncesi ve sonrasını karşılaştıramadan duramıyosunuz :))) 

2.si Gato Tuerto... Toerto'da olabilir o da Miramar'da... Çok nezih bir bar... İlk gittiğimizde yanar döner takımlı bi amca sahne alıyodu... Ben bunu alır Teşvike'de koluma takıp deli vaaar deli diye dolanırım dedim :)))) Latin erkeği süslü oluyo bebeem... Kadı kızının kusuru diyiip işte!!! :ppppp Abinin ses nefisti ancak ben ilk gittiğimiz akşam çok yorgundum... Saolsun Barış ben kalıcam sen git yapmadı erken erken kalkıp otelciğimize gittik :) Yorgun olmayaydım ben bu abiyi hatun kankalarıma alırdım walla :pppp

2. gidişimiz efem... 





Hatunun nasıl nefis bir sesi vardı!!! Semiha Berksoy'u andım... Nur içinde yatsın!!! Cuba'larda kadın geldi aklıma-kalbime çöktü... Resimlerini ayrı severim... O ayrı ama onu dinleme şansına nail olmuşluğum ayrı bi keyiftir... Heeeyt bea! Ex ofiste ana-kız komşularımızdı... Sinan Çetin'de komşumuzdu ve ondan az çekmemiştik ayrı... :))))) Hatun ilerlemiş yaşına rağmen nefis bir performans sergiledi...

Su gibi akan mojitolar... Yok biz içmedik hepsini... Bardan estantaneeee :))))




İçerden manzara... Çok keyifli bir yerdi... Tavsiye ederim... Nezih ama süper eğlenceli... Yarın 2. partiyi yazıcam... En eğlenceli deneyimi bizlerin 'çay bahçesi' diye adlandırabileceğimiz bi yerde yaşadık... Çekinmeyin gidin, katılın, eğlenin... Çok sıcak kanlılar... Bahşiş kısmı bi süre sonra can sıkıyor ama kadı kızının kusur diyip Cuba'nın eşsiz güzelliği için, keyfi için katlanıyorsunuz... ;)))


Jazz severmisiniz bilmem... Ama Cuba' jazz'ı dinlemeden dönmeyin derim... Tilki ve Karga  tavsiyem olunur...






Görüntü sağlam değil mi? NY'da jazz keyfi yapmak bi sigara sever için zor... ;) Ama Cuba'da mümkün! Daha kaliteli müzik dinlemek istiyoruz derseniz Ayhan Sicimoğlu'nu takip edin... Aslında onunla sırf müzik ağırlıklı bir Cuba turu yapmayı çok isterim... 


Müziğe, mojitoya, yaşama doyuyorsunuz Cuba'da... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder