Etiketler

29 Mayıs 2012 Salı

Due Mojitoooo! ;)

Cuba gibi teee kmlerce uzağa gidiyorsanız, kendinizi eğlencenin kollarına atmaya hazır gitmeniz gerekiyor...
Yok biz usturuplu usturuplu yer içer gezeriz diyorsanız Antalya'ya gidin bebeeem!!!

Rom'un ve salsanın cennetinde rom içmeden, salsa denemeleri yapmadan bi deeee nefis popolu hatunlarla illa yatağa girmeseniz de deneyim yaşamadan Cuba'ya gittik eğlendik-deneyimledik diyemezsiniz!!! :))))

Turdaki tek bekar ben olunca bi bozuldum baştan! Zaten sosyal bi hatun değilim... Bi de herkes evli barklı... Kimseyle geçen seferki gibi sabahın bilmem kaçına kadar clup gezilemez, içilip-dağıtılamaz oldum! 

Tek başıma git-eğlen-iç nereye kadar! Ben biliyorum kendimi turdaki tek bekar olarak aman laf etmesinler şimdi diye ne milletin gözünün önünde rahat rahat içebileceğim ne de bi süre sonra tek başıma çok keyifliyim ben, kimseye benim ihtiyacım yok yaaa modumu uzun süre götürebileceğim! 

Cuba tek başına eğlenilebilecek bi yer değil... Daha öncede yazmıştım. Kafa dengi birisinin olması gerekiyor ki yanınızda eğlenin! Bi süre sonra aklınıza yanımda şu-şu olsaydı bak burası şöyle keyifli olurdu burası böyle bilmem ne olurduyu düşündüren bi yer Cuba! 

Son bir kaç senedir bir takım insanların hayatıma belirli sebeplerle girdiğine inanıyorum...
Tanrı bir şekilde bana birilerini ve istediklerimi yolluyor! :))
Yeniden gitmek istiyorum dedim, gittim... 747 ile Cuba'ya uçmak istiyorum dedim uçtum... Çok eğleneyim, çok mutlu olim, kafamı dağıtayım dedim veeee süper bi arkadaş gönderdi tanrı!!!! :))))

Tek başıma takılıp bi süre sonra derdi-tasayı düşünüp arızaya geçmekten CB. sayesinde kurtuldum...

Aslında karşılıklı yırttık diyelim... Ben olmasaydım onun durumu da beaaa çok sıkıcıymış leeeyn Cuba olacaktı! Tek başına iç, iç, gez nereye kadar!!! Birlikte paylaşıp, eğlenmek kadar güzel bişi var mı yok! 

Birbirimizin hakkını yemeyelim şimdi... Hem blog benim blogum kendimi daha fazla övmeye hakkım var! :ppppp

Arkadaşlığımız, 2. gece başladı; Cafe Taberna'da ki gösteriden sonra... Gösteri bitti benim mojitom bitmedi... Ben bunu alıyorum diye bardağımı gösterip çıkıp yürümeye başladıktan hemen sonra...

Eh huylu huyundan vaz geçemezmiş... Tamam cici bi hatunum da para verdim ben o mojitoya diye tam kendimi savunacakken; Nimet o nimet dedi... Nimet bırakılmaz... Waaay sevdim mantığını dedim...

Gezgin insanlar gezemeyenlere göre daha rahat anlaşırlar... Anılar-gidilen yerler anlatılırken haset-kıskançlık-hava atma yoktur... Bilgi, deneyim ve eğlence paylaşımı vardır... Konu konuyu, gezi geziyi açtı ve bizim nimetlerle taçlandırılan eğlenceli arkadaşlığımız böylelikle başlamış oldu! :))

Gündüzleri grupla sıkı tur yapıp akşamları eğlencenin dibine vurduk!!!  

Geçen sefer grupta 3 bekar 1 evli erkek grubu vardı... Hepsiyle sonradan kanki olduk... Ailecek görüşüyoruz artık! :) Geçen sene onlar sayesinde süper gece hayatı deneyimi yaşadığım için ilk defa Cuba'ya gelmiş yeni arkadaşım CB ile tecrübelerimi paylaşmaya başladım...

Geçen sene kendi makinemle değil oğlanların makinesiyle öyle fotolar çekmişim ki... CN. döndükten sonra 'ulan bunlar neee karım görürse boşar beni!!!' diyerek çektiğim fotoğrafları bana yolladı seninle o mekanlara gidip yeni makinemle süper fotoğraflar çekmek istiyorum dedim! :)) Çok masumane isteklerim var ya... ;)))


Adam demesin mi ben paralı aşka karşıyım!!!
Hööö??? Aşk yapmicaksın... Casa de la Musica'lardan birine gidicez... Nefis yerli hatunlar geliyor... Canlı müzik var... Çıtır Cubanlıların eğlenmesini izlicez, arada biz de eğlenicez... Cubalı yavrular şayet seni beğenirse senin yanına gelecekler, ya sana bişiler ısmarlatacaklar ya da sadece dans edecekler... Gerisi sana kalmış... Burda erkekler değil kadınlar gelip teklif ediyooo!!! Sen nefis yerli hatunlarla ister göz banyosu ister dans keyfi yaşarken ben de araştırmacı bloger kimliğimle fotoğraflar çekiceeeem!!!! 

Adam yok dedi yaaa!!! Ama ben yeni makine aldım yaaa!!! Cıks dedi adam... Ben sevmem öyle şey!!! 
Çattık leeeyn!!! Oluuum ne biçim Türk erkeğisin yaaa!!! Cuba'dayız... İlla sevişeceksin diye bişi yoook... Salsa yapacaklar sana... Deneyimlemesin bunu!!! 

Bu arada bu konuşma Tilki ve Karga jazz barında oluyor... Gösteri bitmek üzere ve ben burdan sonra nereye gidelim telaşındayım... Hem o eğlensin hem ben!!! :ppppp

Diyorum size Cuba'da 13+'lık olsa da sappık oluyorum ben!!! :)))))
Anaaa adam cıks dedi... 
Dedim benden mi çekiniyorsun... Tamam ben gelmim sen git... Ama fotoğraf çek... O na da cıks dedi adam!!! 
Gizli hacımıdır nedir... :pppp
Her neyse hatıra olsun diye içtiğimiz havana clup amblemli bardakları çantama attım ve otele doğru yola koyulduk... Otelde içerük biz de artık dedik!!! 

Caaanım bardakları koyduğum çantam sen bi güzel düş... şangır-şungur ses çıkmasın mı!!! Bardakları unuttuğumdan ben ahan da yeni aldığım makineeeeem kırıldı diye bi cırla!!! :)))) O dakika otel'in en eğlenceli müşterisi bendim!!! Yeni arkadaşım CB'ye çantamı uzatıp benim kalbim dayanmicak sen bak dedim... Gecenin 1'de adam çantamdan orasını burasını kesmeden cam ayıkladı ki ben o sırada kırılanın makinem değilde bardaklar olduğunu öğrenmenin sevinciyle mojitomu içip kahkahalar atıyordum!!! :))))))

Cuba'ya gelip yerli hatunlara pirim vermeyen yeni arkadaşım o gece otelde hiiç tahmin edemeyeceğiniz yerlinin yerlisi bi hatuna vuruldu!!!! 
1 mayıs için gelmiş olan Türk bir kızaaaaaaa!!!
Yürü git yaaa!!! Manyakmısın ya... Cuba'dayız oğlum ya... Bununla eğlenemeyiz... Bana ne oluyosa bu arada???? Ben de içimden fotoğraf çekicem diye hortlamış sappıkın kurbanı olarak çocuğa müdahale ediyorum!!! :)))))))))

Ya bunun poposu dümdüz beaa... Bak Cubalılara... Göbe de var bunun hem... Uff ya... :))))
Onlar muhabbeti koyulaştırırken ben cillop gibi Cuban yafruların fotolarını çekmekten mahrum kalmanın bahtsızlığında oteli dolanmaya başladım!!! Veee 2 tane boş koliyle dönüp muhabbetlerine nefis bir şekilde maydanoz oldum ;))))))) Ne hatundan önce ben vardım yaa!!! Niye basıp gitçekmişim ya o gitsin! :ppppp Eheeee...

Hatun tipik Türk olduğundan yeni arkadaşımı naz diyarından naz diyarına sürüklerken ben de bir şekilde yancıları oldum hep! :)))) Ama ben dedim ona Cubalı bulalım diye o ı-ıh dedi ve buldu belayı! :ppppppp

Geçen sene Cerveza'da (bira evi) koca birahilerde bira deneyimi yaşayamadığım için çok üzülmüştüm... Bu sefer de yaşayamazsam çok üzülecektim... Tek başıma en küçüğünü bile bitirmeme imkan ve ihtimal olmayan ama illa deneyimlicem ben bunu diye içten içe tutturduğum bi şeydi! Yeni arkadaşımı tutulduğu kızın benim başka bi programım var diye ektiği bi öğleden sonra kaptıııım ve doğruca Cerveza'ya götürdüm! Bu gün benimsin dedim... Birahiden içicem! Sonra serbestsin!!! 

O nooo!!! 5 saatin sonunda, suratsızca servis yapan garsonlarla kanki olmuştuk... 3.5 litrelik birahiyi bitiren sevimli ayıcık yavruları olaraktan bardağa döndüğümüzde artık boş bardaklarımız bi tane daha istermisiniz diye sormadan alınıp dolusuyla değiştiriliyordu... :))) 5 saat içinde müdavim olmayı başarmıştık... Çevre masalar, müzisyenler, sokak ressamları, göstericiler kankiydik artık!

Bu ressam amca bizden iyi para kazandı... Eli süper... Durmadan içip eğlenen biz, oğlu ve onun için süper ekmek kapısı oluşturduk :)))) Ucundan acık sevgilide sanıldık!!! Abicim ya bi tanesinde de ayrı ayrı çizsen... Forevır-morevır filan yazılarıyla yolladığın çizimler iyi güzel de Cubalılarla çapkınlık yapmayan bu adamla forevır içmek yani nereye kadar... :pppp 

Habana'dan Trinidad'a geçtiğimizde her şey dahil ötelin mojito konusunda ki başarısızlığı bizi hayal kırıklığına uğratınca, dünyanın her yerinde değişmez keyif verici olan biraya rom cennetinde istemeden istemeye döndük... 

Şehir turundan sonra otelimizde takılmaya karar verdik... Nedense birden cebimize akrep girdi... Merkeze inip içmektense otelin rahatlığında içmeyi tercih ettik... :) Odalarda ki termoslara bira koydurabileceğimizi öğrendikten sonra hayat başka bi güzel oldu bize... ;)

Hayat bu... Termosta bira... :) Eee azcık sosyal olmakta fayda var diyip bir ara bar eğitimine katılıp kokteyl yapmayı öğrenip yeniden yerimize çöküp ara ara ıslatıp ıslatmadığı belli olmayan Caribbean yağmurunda keyif yaptık...

Oturduğumuz yerden salsa dersiniz izleyip termosta bira keyfine devam... Tamam yavru çok şahane değil ama bi ihtimal şansımı yeniden denemeye başladım şşşş Cuban yafrularla deneyim? dedim... Cıks dedi yaa!!! Aaaa Cuba'ya gelip de Türk kızını sayıklayan bi sen varsın herhal oldum!!! Ay bide bişeye benzese!!! Ben daha güzelim bea! Desem de vaz geçiremedim! :ppppppppp :)))))

Ama yani eğlencemin içine etti... Ne güzel çapkınlık yazıları yazacaktım ben olmadı! Tanrım her şeyi verdi bu seyahatte bi bunu vermedi yaaa! :ppppppp

Nefis gün batımı deneyimi için termoslarla düştük sahil yoluna... Çok güzeldi... Sigaram, termos dolusu biram, dolu şarjlı fotoğraf makinem gerekli her şey yanımdaydı... Daha ne isterdi ki insan... ;) İnsanoğlu buluyo yine istiyecek bişeyler... İç iç ayılmak için cuup okyanusaaa!!! Yok bu sefer öyle olmadı... Geçen seneki Varadero deneyiminde öyle olmuştu... Maa aile içip içip cooof yapıyorduk... :) Bu sefer her ne kadar dışardan oha leeyn termos termos içiyolar gibi görünse de tadında-kararında keyifle içildi... Hem şu gün batımı düdük olunup ziyan edilir mi leeeyn? ;)))

Palmiyeler usul usul hışırdarken, rüzgar hafifçe bedeni yalayıp geçerken, gökte karanlığın içinde nefis bir ay parıldarken... her şey ama her şey çoook uzakta kaldığından aklın boşken... Seni güldüren, anılarıyla oturduğun yerden başka ülkelere seyahat ettiren, uzun zaman sonra gerçekten içten kahkahalar atmanı sağlayan bir arkadaşla hangi termos kimin termosuydu fark eder mi? Biteni sırayla dolduracağız diye bi şey söylediğimizi hiiiç hatırlamıyorum!!! Termos doldurmak centilmenin işidir? Centilmen kim mi? Sen değilmisiiiiin? :ppppp 

Çapkınlık istermisin... Hıh dönmeden son gece çapkınlığın alasını ben yaşadım... Gato Tuerto'da!!!  
Mekanın açılış saatini otelimiz de beklerken, otelin barının artık bizi tanıdığını öğrendik!!! Yanlarından geçerken bile 'due mojito' yapıyorlardı!!! :)))) 
Eeee günlerdir, due, due mojito dersek olacağı buydu! Su için bile gitsek elimize mojito bardağını tutuşturuyolardı!!! :)))))

Fotoğraftaki mor elbiseli apla yan masa komşumuzdu... Evet boylu-postluydu emme fena sayılmayacak bi Cuban ablaydı... Arkadaşım CB'ye son gece bari ucundan acık bi çapkınlık yap dedim, çok büyük bunlar dedi adamı ezer bunlar ezer!!! Ezilmeyeceğin pozisyonlar vardır dedim... Yine cıks yaptı yaa!!! Aaaa ne hatun beğendirebiliyoruz, ne pozisyon!!! Uufff!!! :))))) Mutsuz etti adam beni ya! :pp

Apla ve arkadaşı 2 Amerikalıyla gelmişti mekana... Diğer mekanlarda gördüğüm 'basitlikte' hareket etmiyorlardı... Zaten bulunduğumuz yer ne çok turistik ne de böyle eğlencelerin olduğu bir yerdi... Usturuplu hareket edecekseniz yerli bacınızı alıp geldiğiniz nezih bi yerdi! 

Apla ve diğer kız arkadaşıyla tuvalette bir-iki defa karşılaştım ve bana cilveli cilveli bakışlar attılar... Yerime döndüğümde, olum senin beğenmediklerin beni beğendi galiba dedim... Bi daha tuvalette onlarla karşılaşmak istemiyorum dedim... 
Hati bea dedi CB bana... Cubalı hatun fotosu çekmek için günlerdir etrafta zıp zıplayan sappıkım nedeniyle güvenmedi bana! 

Gecenin sonlarına doğru arkadaşım CB tuvaletteyken kızlar gelip yanıma oturdulaaaar!!!
AAaaaa!!! Ne Aaası günlerdir Cubalı hatun fotoğrafı çekme fentaazisi yapan ben değilmiyim? 
Ehi ehi... ama kendimi denek olarak düşlememiştim... :))))
CB geldiğinde şoke oldu!!! Ne oldu ya dedi... Dedim ben sana, aplalar bana göz koydu diye!!! Verdim makineyi çek bari dedim... Neye niyet neye kısmet! :)))))))

Ona Cubalı yavru ararken Türk baci bulduk...
Ben Andy Garcia sayıklarken bu sefer hatunları buldum!
:))))

Eğlencemize eğlence katıldı, güldük, geyik yaptık ve otele geldik...
Due mojito?
Si si... :))
Due mojitolarımızı içip tüm gezinin güzel anılarını hatırlayıp eğlenirkeeen, arkadaşımın bacisi geldi... E hadi dedim bu gece muhabbetinize maydanoz olmim... 
Uno mojitomu alıp böööö yarın geri dönüyoruuum bu güzelim mojitoları bi daha memleketimde içemicem diyerek odama çıktım...

8 gece boyunca süper performans gösterip gece hayatı yaşadık... Çok güldük çok eğlendik... O kadar içme performansını Türkiye'de gösterme şansımız yok maalesef... Temiz hava, tatil, relax ortam bizi limitlerimizi aştırdı... Hiç kötü bir şekilde sarhoş olmadık. Sabah 5'de yatıp 9'da tura çıkmayı başarıp öğlen yemeğinden sonra da hafif hafif demlendik durduk!

İnsan en iyi içki masasında ve seyahatte tanınırmış... Tanıdık efem... Birlikte seyahate de çıkarız içeriz de ama Türkiye'de değil! ;)))) 

Ve bi daha lütfen teee Cuba'larda Türk kızına vurulan adam deneyimi istemiyorum yaaa!!! :))))))) :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder